طراحی وب سایت ارزون قیمت

طراحی وب سایت ارزون قیمت

طراحی وب سایت ارزون قیمت

طراحی وب سایت ارزون قیمت

طراحی وب سایت ارزون قیمت

طراحی وب سایت با وردپرس - طراحی سایت با وردپرس

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ق.ظ

ه نام خدا سلام دوستان و خوانندگان در این مقاله قصد داریم شمارو با راهندازی و طراحی وب سایت ارزان قیمت با وردپرس  بپردازیم
طراحی وب سایت با وردپرس یکی از راحترین و کم هزینه ترین و سریعترین روش برای راهندازی کسب و کار خود می باشد .

انتخاب و خرید دامنه مناسب کسب وکار

اولین قدم برای طراحی وب سایت با وردپرس انتخاب دامنه مناسب است در هرکاری اسم و برند مهمترین فاکتور است پس در خرید دامنه کوتاه و ساده که در ذهن شنونده و کاربران بماند و دوم هم معنا و مفهوم دامنه با کسب و کارمان تناسب داشته باشد و اسم دامنه بیانگر و توضیحاتی در مورد وبسایت باشد .

"<yoastmark

 انتخاب و خرید هاست مناسب

قدم دوم هاست خوب است که خیلی مهم در روند اجاری طراحی وب سایت وردپرسی و سایر سایتهای طراحی شده می باشد .چون اگر هاست مناسب نداشته باشیم سرعت و کیفیت کار مختل میگردد . یا اگر شرکت مناسبی نباشد شاید وبسایتمان کلا به فنا رود پس در انتخاب هاست هم دقت کنیم .

انتخاب و خرید قالب مناسب

یکی از فاکتورهای دیگر طراحی وب سایت وردپرسی انتخاب قالب مناسب می باشد امروز سایتهای معتبری و سایتهای غیر معتر اقدام به فروش قالبهای زیاده می کنند و بیشتر قالبهای اورجینال به همراه پوسته نصبی ارسال میگردد

پوسته نصبی چیست

پوسته نصبی یعنی دمو قالب رو با راحترین و ساده ترین روش میتونیم رو دامنه خود نصب کنیم و اقدام به ویرایش سایت کنیم (پوسته نصبی یک بک اپ کامل از قالب و وبسایت می باشد. )

به فرض مثال سایت شرکتی میخواهیم راهندازی کنیم باید یک قالب خوب شرکتی خرید کنیم که اگر توان و دانش کار با وردپرس رو داریم قالب خام رو نصب کنیم و اقدام به محتوا گذاری و راهندازی سایت کنیم. اخرین نسخه وردپرس رو از سایت وردپرس دانلود کنید .

ولی اگر دانش خوبی نداریم صلاح اینه بسته نصبی رو نصب کنیم و بعد از نصب اقدام به ویرایش و جایگزاری محتوای خود با محتوای خام قالب کنیم تقریبا تمام فروشندگان قالب پشتیبانی چند ماهه و نصب رایگان قالب رو حمایت میکنند .

ولی اگر به هر دلیل مشکلی در نصب و راهندازی قالب داشتید با گلوب وب تماس بگیریدخب خلاصه که اگر تمام این مراحل رو انجام دادیم وبسایت ما اماده است . خب اگر دقت کرده باشید فوقش 100 تومن یا بیشتر یا کمترستگی به امکانات قالب دارد پرداخت کردیم.

و وبسایت ما اماده است دیگه نیاز به پرداخت هزینه گزافی برای طراحی وب سایت وردپرسی نداریم . طراحی وب سایت ارزان قیمت با وردپرس  یعنی این دوستان توجه کردید .

دوستان و کاربران گرامی تیم گلوب وب خدمات و امکانات خوبی برای شما در نظر گرفته اگر نیاز به طراحی وب سایت با وردپرس پشتیبانی سایت سئو و سایر خدمات ما نیاز داشتید با قیمت باورنکردی در خدمت شما عزیزان هستیم . به امید موفقیت همه کسب و کارها

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
گلوب وب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی